zondag 23 augustus 2009 Mac 'n cheese & back to back to back NCIS!

Sinds onze laatste blog hebben we alweer heel veel beleefd. We zijn vanuit LA vertrokken naar San Francisco, een stad met twee gezichten. We hebben veel leuke dingen gedaan in San Fran, waaronder een tandemtocht over de Golden Gate Bridge, een tochtje met de Cable Car, Fisherman's Wharf, een dagje wezen wijnproeven bij wijngaarden en natuurlijk goedkoop en heerlijk gegeten in China Town.

We zaten in een prima hotel, maar in een wat mindere buurt. Er waren erg veel daklozen en drugdealers en ronduit gekken. Hierdoor konden we 's avonds niet veel doen omdat we voor het donker weer terug wilden zijn in het hotel. Dat was wel een beetje jammer. Maar aangezien hostels/hotels in betere buurten onbetaalbaar waren hadden we weinig keus. Ondanks dat hebben we een paar mooie dagen gehad in San Fran (weinig mist, mooi weer!).

Toch waren we de grote stad een beetje zat (na Londen, LA en San Fran) en besloten we op zoek te gaan naar een leuke plek om wat relaxte dagen door te brengen. Na een blik op de kaart geworpen te hebben besloten we af te reizen naar South Lake Tahoe, waar we inmiddels al tien dagen zitten. Een ontzettend mooie plek, mooi weer, relaxte hotelkamer, leuke mensen, mooie strandjes en natuurlijk een prachtig meer. Voor de mensen die het niet kennen, denk aan Amerikaanse summercamps in Indianenbossen met grote naaldbomen en veel wilde dieren!

De eerst dag hebben we al vriendjes gemaakt met twee locals die ons mee hebben genomen op een boottocht naar Emerald Bay. Verder hebben we gewandeld (naar Nevada heen en weer), gefietst, paardgereden en natuurlijk veel gezwommen. Ook zijn we lekker bruin geworden (zelfs Tamar ;) ). We hebben ook erg genoten van onze hotelkamer met kabel-tv en magnetron. Zoals de titel al doet vermoeden hebben we veel magnetron maaltijden genuttigd en veel tv gekeken. We zijn inmiddels verslaafd aan NCIS en in deze verslaving worden we ruimschoots voorzien aangezien er elke dag een marathon op tv is. Kortom, we hebben ons hier niet hoeven vervelen.



Morgen gaan we weer terug naar San Francisco en woensdag gaan we dan eindelijk naar Las Vegas! Daar zullen we Laura (ander softbalvriendinnetje van Antal) en een vriendin van haar gaan meeten om vier dagen lekker te gaan feesten.

Foto's van San Francisco en South Lake Tahoe staan inmiddels ook online. Veel plezier ermee! En bedankt voor alle leuke reacties tot nu toe! Keep it going :D.

8 reacties:
Anonymous Caren reageerde op 24 augustus 2009 om 09:12

Hee meiden, wat een supergave foto's! Het ziet er echt geweldig uit allemaal!

Dikke zoen!

Caren  

Anonymous Anne de Leeuw reageerde op 24 augustus 2009 om 17:36

ANTAL, ANTAL, ANTAL ! (maakt spingende bewegingen in de rondte) Ik moet je nog steeds bedanken voor je smsje! Het was tof ook felicitaties te krijgen uit LA. Zo had ik op één dag contact met Zweden, Frankrijk, Spanje, Hongarije, en Amerika. (tja iedereen gaat altijd op vakantie wanneer ik jarig ben) Uit mijn ervaringen na een Amerika avontuur wist ik dat als ik terug zou sms'n het je nog meer centjes ging kosten. En dus bedacht ik me, ik stuur wel wat via de site!

Hoorde van je broederlief dat je dezelfde piercing als mij had laten zetten? Hihi! Dat zou vet tof zijn, en ben alle foto's aan het afspeuren maar ontdek niets geks. DUS: WAAR ZIT WAT? I'm curious now. Ik was mijn lippiercing bijna kwijt. Had hem dit weekend verloren op lowlands toen ik een beetje aangeschoten op een bankje zat en de piercing op de grond liet vallen. (In het donker in dor gras = hopeloos om terug te vinden.) Gelukkig bleek vanochtend het gaatje nog steeds open te zijn! YEAH!

Natuurlijk had je broer ook de groetjes overgebracht. MADE ME FEEL SPECIAL! :) thanx.

Tijdens de lippiercingfotozoekactie ben ik veel andere toffe foto's tegen gekomen, coole hond, luie zeehonden, shrek, coolste plekken, .. enz! Het ziet tot uit. Anneke en ik hebben maar besloten dat we jou en Tamar na moeten doen zodra we eens klaar zijn met journalistiek (oftewel: duurt nog 5 jaar, hihi) ZET HEM OP met het verdere sightseeing!

BYEE HONEY,

liefs An  

Blogger Unknown reageerde op 25 augustus 2009 om 11:33

Heej Chica's! Klinkt allemaal geweldig.. Haha toch wat meer info over wat jullie echt doen, ipv via skype proberen! lekker genieten!!!
kusss!!  

Anonymous Anke reageerde op 26 augustus 2009 om 22:20

Hola!

Wat weer een super leuk verhaal en mooie plaatjes. Erg leuk om jullie avonturen te lezen! We houden jullie in de gaten ;)

Liefs van Roelie, Reinder , Maartje en Anke  

Blogger Chrissie's world reageerde op 27 augustus 2009 om 08:52

Hey

Vette shit!! ben al erg jaloers geworden!! hahaha BTW NCIS is the bomb!!! is ook erg leuke verslaving!!! Nou veel plezier nog en spreek je snel!!

xx  

Blogger Unknown reageerde op 30 augustus 2009 om 11:55

Ai jai jai Anti, ziet er allemaal goed uit! Enuh met Laura naar Vegas, dat moet al helemaal een feesje worden! Have fun,kus  

Anonymous Ton reageerde op 31 augustus 2009 om 08:54

shrek! vet! ik lees dat alles goed gaat en vet is. hier ook eerste week gehad. pfff. nog weinig zin. donderdag ook al te weinig mensen om te ballen. half brate bier over. je wordt hier gemist antal.

veel plezier! Ton  

Anonymous Carmen reageerde op 31 augustus 2009 om 23:13

Heeeee schatjes!!
Mooie verhalen, fijn zeg allemaal! En wat goed dat jullie niet het gevaar opzoeken tussen de gekken en lekker veilig thuis blijven. Ik ben trots op jullie ;)
Verder ben ik ontzettend benieuwd naar de verhalen van Vegas en vooral de modeshow met gratis drank. Jullie krijgen ook alles voor elkaar hè haha, als je maar blijft glimlachen :)
Kus!!  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Terug naar de voorpagina





juli 2009
augustus 2009
september 2009
oktober 2009
november 2009
december 2009
januari 2010
februari 2010
maart 2010
april 2010
mei 2010
juni 2010
Voorpagina


 

© Copyright 2009-2010. Alle rechten voorbehouden. Alle op deze website gepubliceerde teksten, foto's en video's zijn auteursrechtelijk beschermd. Overname zonder enige vorm van toestemming de auteurs is niet toegestaan.
Achtergrond door Antal Roos, vormgeving door Ramon Stoppelenburg.