zondag 11 april 2010 Down Under!

Antal: Hey folks! Na een lange reis gisteren ben ik inmiddels geland in Perth, Australië. De laatste dagen in Nieuw Zeeland waren echt heerlijk. Ik heb vooral veel in de zon gelegen op de meest prachtige stranden en ik heb een prachtige bootrit gemaakt in de Bay of Islands. Het afscheid viel wel heel erg zwaar. Roxanna, Neil en ik hadden alle drie een vlucht op zaterdag de tiende, dus vrijdag hebben we elkaar in de kroeg gedag gezegd (na veel biertjes en met een paar traantjes). We hebben echt een toptijd gehad en ik baalde serieus om te moeten vertrekken.

Het voordeel van ergens weg gaan is dat je ergens anders naartoe gaat! En in mijn geval was dat Down Under. Mijn eerste dagje hier was eigenlijk al heel lekker. Perth is een hele leuke stad, het weer is prachtig en Ramon komt over een paar daagjes! Omdat ik wel een poosje in Australië blijf heb ik besloten om toch maar weer een telefoon aan te schaffen, na 6 maanden zonder! Mijn nummer is: +61449819707. Proberen jullie 'm allemaal maar even uit, haha.

Nu gaat de jacht op een campervan beginnen en zodra we die gevonden hebben kunnen Ramon en ik op pad. We gaan in een kleine maand van Perth naar Sydney rijden, langs de zuidkust en natuurlijk over de Great Ocean Road. Ik kan niet wachten!

Liefs,
Antal

1 reacties:
Anonymous Eric reageerde op 12 april 2010 om 23:39

Doe je voorzichtig met hem en breng je hem hee terug? ik krijg nog bitterballengeld van hem :P  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Terug naar de voorpagina





juli 2009
augustus 2009
september 2009
oktober 2009
november 2009
december 2009
januari 2010
februari 2010
maart 2010
april 2010
mei 2010
juni 2010
Voorpagina


 

© Copyright 2009-2010. Alle rechten voorbehouden. Alle op deze website gepubliceerde teksten, foto's en video's zijn auteursrechtelijk beschermd. Overname zonder enige vorm van toestemming de auteurs is niet toegestaan.
Achtergrond door Antal Roos, vormgeving door Ramon Stoppelenburg.