maandag 26 april 2010 Yes, we survived the Nullarbor Plain!

Antal: Poeh poeh, wat een rit was dat zeg, helemaal vanaf Perth, langs de zuidkust, om nu aangekomen te zijn in het leuke Adelaide. Dagen lang van helemaal niks, alleen Ramon, Jack en ik en een verdwaalde (meestal dode) kangoeroe langs de weg (ahhh...).



Het eerste stuk was nog wel redelijk interessant, leuke plaatjes gezien, waaronder Augusta en Esperance. Ook zijn we naar het Nationaal Park Cape le Grand geweest, waar de mooiste stranden van het land te vinden zijn (aldus de Lonely Planet). Wij waren natuurlijk een beetje sceptisch, maar wauw! Wat prachtig! Helaas hadden we het weer een beetje tegen en konden we er niet optimaal van genieten.

De Nullarbor zelf was alles wat je van een woestijn kunt verwachten. Er was echt helemaal niets! Maar het was wel ongelofelijk indrukwekkend, met prachtige uitzichten en het was wel echt een avontuur. Met Jack gaat het nog steeds heel erg goed. We hebben er inmiddels al meer dan 3000 kilometer opzitten en hij rijdt nog steeds als een trein. Goeie koop geweest dus!

Vandaag had ik ook eindelijk even tijd om wat foto's te uploaden, ik liep een beetje achter geloof ik. De foto's van Chili en Nieuw Zeeland staan online en ik zal kijken of ik ook alvast wat Australië foto's kan posten.

Veel kijkplezier!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Terug naar de voorpagina





juli 2009
augustus 2009
september 2009
oktober 2009
november 2009
december 2009
januari 2010
februari 2010
maart 2010
april 2010
mei 2010
juni 2010
Voorpagina


 

© Copyright 2009-2010. Alle rechten voorbehouden. Alle op deze website gepubliceerde teksten, foto's en video's zijn auteursrechtelijk beschermd. Overname zonder enige vorm van toestemming de auteurs is niet toegestaan.
Achtergrond door Antal Roos, vormgeving door Ramon Stoppelenburg.